Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/321539
Title: Emotional branding: leveraging emotions to build stronger connections with consumers
Authors: Gavrilenko, A.
Kirlitsa, A.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2024
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Научная конференция студентов Института бизнеса БГУ (в рамках 81-й Научной конференции студентов и аспирантов БГУ, 25–26 апр. 2024 г.) : материалы конференции / Ин-т бизнеса БГУ. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2024. – С. 107-109.
Description: Секция 2. Менеджмент в XXI веке: новые вызовы и тенденции развития
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/321539
ISBN: 978-985-7214-86-0
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Научная конференция студентов Института бизнеса БГУ (в рамках 81-й Научной конференции студентов и аспирантов БГУ, 25–26 апр. 2024 г.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
107-109.pdf398,33 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.