Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/320446| Title: | Neo-rhetoric in the cycle of linguistic disciplines at the university |
| Other Titles: | Неориторика в цикле языковых дисциплин в ВУЗе / Е. Ю. Кирейчук, Е. Н. Радион |
| Authors: | Kireichuk, E. Y. Radion, E. N. |
| Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
| Issue Date: | 2024 |
| Publisher: | Минск : БГУ |
| Citation: | Лингвистика, лингводидактика, лингвокультурология: актуальные вопросы и перспективы развития : материалы VІII Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 19–20 марта 2024 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Н. А. Куркович (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2024. – С. 129-132. |
| Abstract: | The article highlights the possibilities and advantages of studying Neo-rhetoric, or Practical Rhetoric, as a practical foreign language discipline at a linguistic university, as well as the perspectives of Neo-rhetoric in the cycle of related linguistic disciplines and its role in the development of the linguistic and professional personality |
| Abstract (in another language): | В статье рассматриваются возможности и преимущества изучения неориторики (практической риторики) как практической иноязычной дисциплины в лингвистическом вузе, а также место неориторики в цикле смежных лингвистических дисциплин и ее роль в развитии языковой и профессиональной личности |
| Description: | Раздел 2. Традиции и инновации в преподавании языков и культур = Section 2. Traditions and innovations in teaching languages and cultures |
| URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/320446 |
| ISBN: | 978-985-881-655-1 |
| Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
| Appears in Collections: | 2024. Лингвистика, лингводидактика, лингвокультурология: актуальные вопросы и перспективы развития |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 129-132.pdf | 546,59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

