Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/320439
Title: Потенциал применения платформы Twee в качестве источника материала для составления лексических тестов по английскому языку
Other Titles: The potential of platform twee as the source of material for compiling the English language lexical tests / H. B. Harbatouskaya
Authors: Горбатовская, А. Б.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2024
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Лингвистика, лингводидактика, лингвокультурология: актуальные вопросы и перспективы развития : материалы VІII Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 19–20 марта 2024 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Н. А. Куркович (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2024. – С. 94-97.
Abstract: В статье отмечается важность организации контроля в процессе обучения иностранному языку студентов в высшей школе, а также описывается потенциал применения платформы Twee в качестве источника материала для составления лексических тестов по английскому языку на примере конкретных инструментов
Abstract (in another language): The article outlines the importance of organizing control in the English language teaching process as well as provides description of the potential of platform Twee as the source of material for compiling the English language lexical tests for university students using the example of certain tools
Description: Раздел 2. Традиции и инновации в преподавании языков и культур = Section 2. Traditions and innovations in teaching languages and cultures
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/320439
ISBN: 978-985-881-655-1
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Лингвистика, лингводидактика, лингвокультурология: актуальные вопросы и перспективы развития

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
94-97.pdf545,6 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.