Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/320438
Title: | Методические рекомендации по созданию и использованию моделей учебных курсов в рамках мультиплатформенного подхода (на материале дисциплины «Компьютерная лингвистика») |
Other Titles: | Methodological recommendations for the creation and use of training course models within the framework of a multi-platform approach (based on the material of the discipline “Computer Linguistics”) / V. Varanovich |
Authors: | Воронович, В. В. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Минск : БГУ |
Citation: | Лингвистика, лингводидактика, лингвокультурология: актуальные вопросы и перспективы развития : материалы VІII Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 19–20 марта 2024 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Н. А. Куркович (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2024. – С. 90-93. |
Abstract: | В статье определяется понятие мультиплатформенного подхода в онлайн-обучении, а также на примере курса «Компьютерная лингвистика» даются методические рекомендации по созданию и использованию моделей учебных курсов для студентов высших учебных заведений |
Abstract (in another language): | The article defines the concept of a multiplatform approach in online learning, and also, using the example of the “Computational Linguistics” course, provides methodological recommendations for the creation and use of educational course models for students of higher educational institutions |
Description: | Раздел 2. Традиции и инновации в преподавании языков и культур = Section 2. Traditions and innovations in teaching languages and cultures |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/320438 |
ISBN: | 978-985-881-655-1 |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | 2024. Лингвистика, лингводидактика, лингвокультурология: актуальные вопросы и перспективы развития |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.