Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/320438
Title: Методические рекомендации по созданию и использованию моделей учебных курсов в рамках мультиплатформенного подхода (на материале дисциплины «Компьютерная лингвистика»)
Other Titles: Methodological recommendations for the creation and use of training course models within the framework of a multi-platform approach (based on the material of the discipline “Computer Linguistics”) / V. Varanovich
Authors: Воронович, В. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2024
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Лингвистика, лингводидактика, лингвокультурология: актуальные вопросы и перспективы развития : материалы VІII Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 19–20 марта 2024 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Н. А. Куркович (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2024. – С. 90-93.
Abstract: В статье определяется понятие мультиплатформенного подхода в онлайн-обучении, а также на примере курса «Компьютерная лингвистика» даются методические рекомендации по созданию и использованию моделей учебных курсов для студентов высших учебных заведений
Abstract (in another language): The article defines the concept of a multiplatform approach in online learning, and also, using the example of the “Computational Linguistics” course, provides methodological recommendations for the creation and use of educational course models for students of higher educational institutions
Description: Раздел 2. Традиции и инновации в преподавании языков и культур = Section 2. Traditions and innovations in teaching languages and cultures
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/320438
ISBN: 978-985-881-655-1
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Лингвистика, лингводидактика, лингвокультурология: актуальные вопросы и перспективы развития

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
90-93.pdf548,29 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.