Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/318982
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorLi, Yutong-
dc.date.accessioned2024-09-20T19:37:54Z-
dc.date.available2024-09-20T19:37:54Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://elib.bsu.by/handle/123456789/318982-
dc.description.abstractPurpose of research is to explore dynamics about public opinion formation in context about social issues by lens about new media, to understand with how new media platforms influence way social issues are perceived, discussed, together with acted upon by public.ru
dc.language.isoenru
dc.publisherМинск : БГУru
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информацииru
dc.titleNew media as a tool for forming public opinion about social issues : master thesis annotation / Li Yutong; BSU, Faculty of Journalism, Department of International journalism; Supervisor Bialiayeva I. Vru
dc.typeannotationru
dc.rights.licenseCC BY 4.0ru
Располагается в коллекциях:2024

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
Li_Yutong_jour_ref.pdf265,6 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.