Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/318243
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛянцэвіч, В. М.-
dc.date.accessioned2024-09-10T08:10:00Z-
dc.date.available2024-09-10T08:10:00Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citation«Вышэйшая школа» : навукова-метадычны і публіцыстычны часопіс. – 2024. – № 1. – С. 11-15.ru
dc.identifier.issn2076-4383-
dc.identifier.urihttps://elib.bsu.by/handle/123456789/318243-
dc.description.abstractУ артыкуле разглядаецца эсэ як жанр акадэмічнага пісьма, які выкарыстоўваецца ў вучэбным працэсе вышэйшай школы. Аўтар звяртаецца да гісторыі фарміравання жанру эсэ, вызначае адметныя рысы акадэмічнага эсэ, падкрэслівае яго неабходнасць для навучальнага працэсу, вылучае стылявыя асаблівасці, дае рэкамендацыі па структуры эсэ ў розных яго варыянтах. Метадычныя парады суправаджаюцца схемамі, а таксама ўрыўкамі з рэальных работ студэнтаў, дасланых на конкурс на лепшае эсэ па міжнародным гуманітарным праве, які штогод праводзіцца ў Міжнародным універсітэце «МІТСО».ru
dc.language.isobelru
dc.publisherМинск : РИВШru
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогикаru
dc.titleАкадэмічнае эсэ: змест, структура, рэцэнзаваннеru
dc.typearticleru
dc.rights.licenseCC BY 4.0ru
dc.description.alternativeThe article examines the essay as a genre of academic writing used in the educational process of higher education. The author refers to the history of the formation of the essay genre, defines the distinctive features of the academic essay, emphasizes its usefulness for the educational process, highlights stylistic features, gives recommendations on the structure of the essay in its various variants. Methodical advice is accompanied by diagrams, as well as excerpts from real works of students sent to the competition for the best essay on international humanitarian law, which is held annually at the International University “MITSO”. The article concludes with advice for reviewers/teachers.ru
Располагается в коллекциях:2024, №1

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
Лянцевіч_ВШ_24-1-011-015.pdf277 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.