Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/314948
Title: Visual merchandising in Mark Formelle stores
Authors: Chekhovich, A. A.
Sukhina, Y. D.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Citation: 80-я научная конференция студентов и аспирантов Белорусского государственного университета : материалы конф., Минск, 10–20 марта 2023 г. В 3 ч. Ч. 3 / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. В. Блохин (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2023. – С. 424-427.
Abstract: The article examines the concept of visual merchandising, its history, the influence of its elements on the consumer decision making process, investigates customer preferences in the organization of visual merchandising and offers a number of recommendations for improving the visual component of Belarusian clothing stores that can be used in practice
Description: ГУО «Институт бизнеса Белорусского государственного университета»
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/314948
ISBN: 978-985-881-551-6
978-985-881-566-0 (ч. 3)
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023. Научная конференция студентов и аспирантов БГУ. В трех частях

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
424-427.pdf279,45 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.