Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/314791
Title: Геабрэндзінг для развіцця турызму ў Мсціславе: інструменты і стратэгіі прасоўвання
Authors: Дашкевіч, М. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Citation: 80-я научная конференция студентов и аспирантов Белорусского государственного университета : материалы конф., Минск, 10–20 марта 2023 г. В 3 ч. Ч. 2 / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. В. Блохин (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2023. – С. 16-19.
Abstract: У артыкуле разглядаюцца інструменты геабрэндзінгу для стварэння цыркуляцыйнага патоку турыстаў у горадзе Мсціслаў. Сегменты мэтавай аўдыторыі – «турысты» – былі выбраны зыходзячы з асаблівасцей брэндзінга тэрыторыі. Прапанаваны стратэгіі прасоўвання брэнда горада Мсціслаў для ўзаемадзеяння з кожным з гэтых сегментаў
Description: Факультет журналистики
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/314791
ISBN: 978-985-881-551-6
978-985-881-565-3 (ч. 2)
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023. Научная конференция студентов и аспирантов БГУ. В трех частях

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16-19.pdf681,19 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.