Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/313414
Заглавие документа: Integrated marketing communications : electronic educational-methodical complex for specialties: 6-05-0412-04 "Marketing", 1-26 02 03 "Marketing" / Institute of Business BSU, Department of marketing ; comp. N. A. Podobed. – Minsk : BSU, 2024. – 106 p. – Bibliogr.: p. 105–106.
Авторы: Podobed, Natalia Alexandrovna
Тема: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::Подразделение БГУ::Институт бизнеса
Дата публикации: 10-июн-2024
Аннотация: Electronic Educational and Methodical Complex (EEMC) "Integrated Marketing Communications" is intended for students of the 1st stage of higher education specialties 6-05-0412-04 "Marketing", 1-26 02 "Marketing" and includes four sections: theoretical (summary of lectures with methodical recommendations for their use); practical (topics and content of practical and laboratory classes, methodical recommendations and developments for their conduct), knowledge control section (materials for current and final certification); supporting (list of recommended literature, list of electronic resources). This EEMC reflects the content of the curriculum on the discipline "Integrated marketing communications" and is designed to implement its requirements.
URI документа: https://elib.bsu.by/handle/123456789/313414
Лицензия: info:eu-repo/semantics/openAccess
Номер, дата депонирования: № 008910062024, Деп. в БГУ 10.06.2024
Располагается в коллекциях:Учебно-методические комплексы. 2024
Маркетинг. УМК

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
Integrated marketing communications.pdfЭлектронный учебно-методический комплекс1,07 MBAdobe PDFОткрыть
Показать полное описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.