Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/309519
Title: | Assessing the effectiveness of the digital platforms in the educational institution’s performanc |
Other Titles: | Оценка эффективности применения цифровых платформ в деятельности учреждения образования / Шавейко В.В., Мельников Н.К. |
Authors: | Shaveyko, V. Melnikov, N. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Минск : Институт бизнеса БГУ |
Citation: | Бизнес. Инновации. Экономика : сб. науч. ст. Вып. 8 / Институт бизнеса БГУ; редкол.: Г. А. Хацкевич (председатель) [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2023. – С. 59-64. |
Abstract: | The article addresses the necessity of auditing the utilized digital tools in educational institutions and gives an overview of the key metrics applied after and during the digital transformation of an educational institution. It presents criteria for setting and implementing digital KPIs. The emphasis is laid on the use of digital KPIs for the purpose of evaluating the results of the implementation of digital platforms. |
Abstract (in another language): | В статье обсуждается необходимость аудита цифровых инструментов, используемых в образовательных учреждениях, и дается обзор ключевых показателей, используемых во время и после внедрения цифровой трансформации образовательного учреждения. В нем представлены критерии для разработки и внедрения цифровых ключевых показателей эффективности. Акцент делается на использовании цифровых ключевых показателей эффективности для оценки результатов внедрения цифровых платформ. |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/309519 |
ISSN: | 2523-4714 |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | 2023. Бизнес. Инновации. Экономика |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Assessing23p59-64.pdf | 304,3 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.