Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/309492
Title: Анализ и сравнение подходов оценки стоимости баннерной Интренет-рекламы
Other Titles: Analysis and comparison of approaches to estimating the cost of banner online advertising / A. V. Kizino, A. V. Abukhova
Authors: Кизино, А. В.
Обухова, Е. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Цифровая трансформация – шаг в будущее : материалы IV Междунар. науч.-практ. конф. молодых ученых, Минск, 13 окт. 2023 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: И. А. Карачун (гл. ред.), А. А. Королёва, Б. Н. Паньшин. – Минск : БГУ, 2023. – С. 318-321.
Abstract: В условиях современного бизнеса, невозможно привлечь клиентов, не используя средства интернет-рекламы. Среди обилия вариантов и типов интернет-рекламы наиболее распространенной является баннерная реклама. Стоимость размещения такого рода рекламы напрямую зависит от поставленных целей клиента. Целью данной работы стало проведение анализа подходов к оцениванию рекламы, а также сравнение двух методик оплаты: за клики и за просмотры
Abstract (in another language): In the conditions of modern business, it is impossible to attract customers without using the means of online advertising. Among the abundance of options and types of online advertising, banner advertising is the most common. The cost of placing this kind of advertising directly depends on the goals of the client. The purpose of this work was to analyze approaches to evaluating advertising, as well as to compare two payment methods: for clicks and for views
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/309492
ISBN: 978-985-881-547-9
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023. Цифровая трансформация – шаг в будущее

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
318-321.pdf323,76 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.