Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/309364
Title: Использование технологий искусственного интеллекта в стратегиях цифрового маркетинга
Other Titles: Application of artificial intelligence technologies in marketing strategies / A. S. Terehova, A. S. Liahnovich
Authors: Терехова, А. С.
Ляхнович, А. С.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::ЕСТЕСТВЕННЫЕ И ТОЧНЫЕ НАУКИ::Кибернетика
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Цифровая трансформация – шаг в будущее : материалы IV Междунар. науч.-практ. конф. молодых ученых, Минск, 13 окт. 2023 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: И. А. Карачун (гл. ред.), А. А. Королёва, Б. Н. Паньшин. – Минск : БГУ, 2023. – С. 667-669.
Abstract: В статье оценивается эффект внедрения искусственного интеллекта в компаниях и их маркетинговых группах, его возможные положительные и негативные моменты применения. В статье также анализируются наиболее распространенные каналы цифрового маркетинга
Abstract (in another language): The article assesses the impact of implementing artificial intelligence in companies and their marketing teams, examining its potential positive and negative aspects of application. The paper also analyzes the most common channels of digital marketing
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/309364
ISBN: 978-985-881-547-9
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023. Цифровая трансформация – шаг в будущее

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
667-669.pdf357,56 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.