Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/309045
Title: Экономическая безопасность маркетинговой коммуникации в сети
Other Titles: Economic security of marketing communication in social network / S. N. Janovich
Authors: Янович, С. Н.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Современные проблемы обеспечения экономической безопасности : материалы I Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 20 апр. 2023 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. А. Королёва (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2023. – С. 323-326.
Abstract: В статье рассматривается проблема маркетинговой активности крупнейших пищевых предприятий Гродненщины в социальных сетях и возможные риски от их потери. Указано, что активность носит достаточно фрагментарный характер и абсолютно неравномерна по предприятиям. Единственная активная сеть для маркетинговой коммуникации всех изученных предприятий – Instagram
Abstract (in another language): The article deals with the problem of marketing activity of the largest food enterprises of the Grodno region in social networks and the possible risks of their loss. It is indicated that the activity is rather fragmented and absolutely uneven across enterprises. The only active network for marketing communication of all studied enterprises is Instagram
Description: Часть 2. Тенденции экономического развития в контексте обеспечения экономической безопасности (молодые ученые)
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/309045
ISBN: 978-985-881-524-0
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023. Современные проблемы обеспечения экономической безопасности

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
323-326.pdf499,49 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.