Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/306498
Title: | Мультипликация как способ формирования социокультурной идентичности у детей в КНР |
Other Titles: | Animation as a way to form socio-cultural identity in China children / Shi Qinyuan |
Authors: | Ши Циньюань |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Искусство. Искусствоведение ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Социология |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Мінск : БДУ |
Citation: | Журналістыка – 2023: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 25-й Міжнар. навук.-практ. канф., Мінск, 22 лістап. 2023 г. / Беларус. дзярж. ун-т ; рэдкал.: А. В. Бяляеў (гал. рэд.) [i iнш.]. – Мінск : БДУ, 2023. – С. 278-283. |
Abstract: | Рассматривается процесс социальной идентификации детской аудитории с персонажами мультипликационных фильмов. На основе опроса популярных у детской аудитории Китая мультфильмов, а также выявления ключевых характерных особенностей, составлен портрет персонажей, а также систематизированы направления формирования ценностных ориентаций |
Abstract (in another language): | The process of social identification of children’s audiences with the characters of animated films is considered. Based on a survey of cartoons popular among children in China is, as well as identifying key characteristic features, a portrait of the characters was compiled, and the directions for the formation of value orientations are systematized |
Description: | Частка І. Журналістыка на сучасным этапе: гісторыя, тэорыя, практыка. Раздзел ІІI. Аўдыявізуальныя СМІ: ад вытокаў да эпохі лічбавых тэхналогій |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/306498 |
ISBN: | 978-985-881-548-6 |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | 2023. Журналістыка – 2023: стан, праблемы і перспектывы |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
278-283.pdf | 513,12 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.