Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/306498
Title: Мультипликация как способ формирования социокультурной идентичности у детей в КНР
Other Titles: Animation as a way to form socio-cultural identity in China children / Shi Qinyuan
Authors: Ши Циньюань
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Искусство. Искусствоведение
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Социология
Issue Date: 2023
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка – 2023: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 25-й Міжнар. навук.-практ. канф., Мінск, 22 лістап. 2023 г. / Беларус. дзярж. ун-т ; рэдкал.: А. В. Бяляеў (гал. рэд.) [i iнш.]. – Мінск : БДУ, 2023. – С. 278-283.
Abstract: Рассматривается процесс социальной идентификации детской аудитории с персонажами мультипликационных фильмов. На основе опроса популярных у детской аудитории Китая мультфильмов, а также выявления ключевых характерных особенностей, составлен портрет персонажей, а также систематизированы направления формирования ценностных ориентаций
Abstract (in another language): The process of social identification of children’s audiences with the characters of animated films is considered. Based on a survey of cartoons popular among children in China is, as well as identifying key characteristic features, a portrait of the characters was compiled, and the directions for the formation of value orientations are systematized
Description: Частка І. Журналістыка на сучасным этапе: гісторыя, тэорыя, практыка. Раздзел ІІI. Аўдыявізуальныя СМІ: ад вытокаў да эпохі лічбавых тэхналогій
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/306498
ISBN: 978-985-881-548-6
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023. Журналістыка – 2023: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
278-283.pdf513,12 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.