Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/305793
Заглавие документа: Моўная прыналежнасць рэкламных тэкстаў у беларускіх перыядычных выданнях пачатку XX ст.
Авторы: Косціна, В. Д.
Тема: ЭБ БГУ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Мовазнаўства
Дата публикации: 2023
Издатель: Мінск : БДУ
Библиографическое описание источника: Мова і літаратура : матэрыялы 80-й навук. канферэнцыі студэнтаў і аспірантаў філалагічнага фак. БДУ, Мінск, 27 красавіка 2023 г. / БДУ, Філалагічны фак. ; [рэдкал.: Г. У. Навумава (гал. рэд.) і інш.]. – Мінск : БДУ, 2023. – С. 52-55
Аннотация: Разглядаюцца асаблівасці моўнага афармлення рэкламных тэкстаў пачатку 1900- 1920 гг. у беларускай перыёдыцы. Выяўлены заканамернасці ўжывання беларускай, рускай, польскай, украінскай, літоўскай мовы ў залежнасці ад аб’екта рэкламавання, мэтавай аўдыторыі і тыпу графікі, які выкарыстоўваўся ў выданнях. Вызначаны прыярытэт беларускай мовы ў рэкламных блоках, у тым ліку храналагічнае ўзрастанне яе прадстаўленасці ў якасці мовы рэкламы на працягу абазначанага перыяду.
URI документа: https://elib.bsu.by/handle/123456789/305793
Лицензия: info:eu-repo/semantics/openAccess
Номер, дата депонирования: № 007023082023, Деп. в БГУ 23.08.2023
Располагается в коллекциях:2023. Мова і літаратура

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
52-55.pdf1,58 MBAdobe PDFОткрыть
Показать полное описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.