Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/303462
Заглавие документа: | Даследчы фонд па глабальных выкліках. Комплекснае павышэнне патэнцыялу ва Усходнім суседстве і Цэнтральнай Азіі: інтэграцыя даследаванняў, эфектыўнае кіраванне і ўстойлівыя супольнасці (COMPASS) : справаздача аб навукова-даследчай рабоце (заключная) / БДУ ; навуковы кіраўнік А. М. Назаранка |
Авторы: | Назаранка, А. М. Кондраль, А. А. Праўдзівец, В. У. Вострыкава, К. У. Шынкевіч, Ю. Ф. |
Тема: | ЭБ БГУ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Палітыка і палітычныя навукі ЭБ БГУ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Сацыялогія ЭБ БГУ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Народная адукацыя. Педагогіка ЭБ БГУ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Гісторыя. Гістарычныя навукі ЭБ БГУ::МІЖГАЛІНОВЫЯ ПРАБЛЕМЫ::Статыстыка ЭБ БГУ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Навуказнаўства ЭБ БГУ::Подраздзяленні БДУ::Факультэт міжнародных адносін |
Дата публикации: | 2022 |
Издатель: | Мінск : БДУ |
Аннотация: | Аб’ектамі даследавання выступаюць працэсы міжнароднга супрацоўніцтва ў кантэксце ўстойлівага развіцця грамадскіх супольнасцей. Мэта работы – выпрацоўка прапаноў па павышэнні патэнцыялу БДУ і Беларусі ў галінах інтэграцыі адукацыі і даследаванняў, эфектыўнага кіравання і ўстойлівых супольнасцей. У НДР выкарыстаны міждысцыплінарны падыход, які ўключаў у тым ліку гістарычныя метады – рэтраспекцыі, параўнання, мадэлявання, статыстычны; сацыялагічныя – экспертнага інтэрв’ю, фокус-групавога даследавання, уключанага назірання. У выніку распрацаваны тэарэтычныя і абагульняючыя палажэнні, якія дазваляюць на падставе ідэнтыфікавацыі і крытычнай характарыстыкі спецыяльных патрэб у галінах інтэграцыі даследаванняў і адукацыі, больш эфектыўнага кіравання і ўстойлівых супольнасцей распрацоўваць абгрунтаваныя прапановы па іх задавальненні, арганізоўваць сумесныя навуковыя даследаванні па перспектыўных напрамках, удасканальваць міжнароднае навукова-адукацыйнае супрацоўніцтва БДУ і Беларусі ў цэлым, у тым ліку ў частцы праектнага супрацоўніцтва ў галіне адукацыі і навукі. Атрыманыя вынікі былі ўкаранёны ў навучальны працэс па спецыяльнасцях вышэйшай адукацыі першай і другой ступені (1-21 03 01 “Гісторыя (па напрамках)”, 1-21 03 02 “Рэгіёназнаўства”, 1-26 02 04 “Дакументазнаўства (па напрамках)” і інш.). Распрацаваны і апрабіраваны меры па павышэнні кампетэнтнасці пачынаючых і будучых даследчыкаў з Беларусі, у першую чаргу – з БДУ. |
URI документа: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/303462 |
Регистрационный номер: | Рэг. № НДР 20180840 |
Лицензия: | info:eu-repo/semantics/closedAccess |
Располагается в коллекциях: | Отчеты 2022 |
Полный текст документа:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Справаздача 20180840 Назаранка.docx | 65,47 kB | Microsoft Word XML | Открыть |
Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.