Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/303327
Title: СОЦИАЛЬНАЯ РЕКЛАМА В БЕЛАРУСИ И КИТАЕ: СРАВНИТЕЛЬНЫЙ АНАЛИЗ : аннотация (реферат) магистерской работы / Тянь Хуэйпэн ; БГУ, факультет журналистики, кафедра технологий коммуникации и связей с общественностью ; науч. рук. Никифоров О. В.
Authors: ТЯНЬ Хуэйпэн
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Целью работы является выявление основных особенностей социальной рекламы в Китае и Беларуси.
Abstract (in another language): The aim of the work is to identify the main features of social advertising in China and Belarus.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/303327
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тянь Хуэйпэн.pdf186,89 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.