Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/303325
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСЯН Юйчэнь-
dc.date.accessioned2023-10-11T22:08:40Z-
dc.date.available2023-10-11T22:08:40Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://elib.bsu.by/handle/123456789/303325-
dc.description.abstractЦель исследования – выявление основных направлений использования культурных кодов в продвижении институтов Конфуция на международные рынки.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherМинск : БГУru
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информацииru
dc.titleИСПОЛЬЗОВАНИЕ КУЛЬТУРНЫХ КОДОВ В ПРОДВИЖЕНИИ ИНСТИТУТОВ КОНФУЦИЯ : аннотация (реферат) магистерской работы / Сян Юйчэнь ; БГУ, факультет журналистики, кафедра технологий коммуникации и связей с общественностью ; науч. рук. Еловая Е. М.ru
dc.typeannotationru
dc.rights.licenseCC BY 4.0ru
dc.description.alternativeThe aim of the study is to identify the main directions for the use of cultural codes in the promotion of Confucius institutions to international markets.ru
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сян Юйчэнь.pdf171,74 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.