Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/303172
Title: Потребительская оценка значимости ESG-деятельности компании при выборе продукции бренда
Other Titles: Consumers’ assessment of the significance of the company’s ESG activities in the choice of brand products / A. Y. Pakhomava, K. I. Meliuk, A. M. Yerafeyeva
Authors: Пахомова, А. Е.
Мелюк, К. И.
Ерофеева, О. Н.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Тенденции экономического развития в XXI веке : материалы V Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 1 марта 2023 г. В. 2 ч. Ч. 2 / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. А. Королёва (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2023. – С. 207-211.
Abstract: Описана значимость и основные тренды ESG-трансформации в бизнес-практике. Представлены результаты исследования по оценке осведомленности о практике ESG, влияния информации о ESG-деятельности компании в процессе потребительского выбора
Abstract (in another language): Described the significance of ESG-transformation in business and its key trends. Represented the results of the study on the assessment of ESG practice awareness, the impact of information regarding of ESG activity of the enterprise in the process of customer’s choice
Description: Раздел 4. Менеджмент XXI века: проблемы и перспективы развития
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/303172
ISBN: 978-985-881-468-7
978-985-881-469-4 (ч. 2)
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023. Тенденции экономического развития в XXI веке

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
207-211.pdf247,07 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.