Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/302928
Title: Цифровизация маркетинговых коммуникаций в современном бизнесе
Other Titles: Digitalization of marketing communications in modern business / V. G. Daineko, E. Y. Daineko
Authors: Дайнеко, В. Г.
Дайнеко, Е. Ю.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Тенденции экономического развития в XXI веке : материалы V Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 1 марта 2023 г. В. 2 ч. Ч. 1 / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. А. Королёва (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2023. – С. 403-406.
Abstract: В данной статье рассматриваются причины и необходимость цифровизации маркетинговых коммуникаций, содержание и основные направления этого процесса. Обосновывается необходимость применения системного подхода данных преобразований, новых методов менеджмента в процессе цифровой трансформации бизнеса и маркетинга, формирования клиентоориентированной стратегии бизнеса, достижения лояльности потребителей
Abstract (in another language): This article discusses the reasons and the need for digitalization of marketing communications, the content and main directions of this process. The necessity of applying a systematic approach to these transformations, new management methods in the process of digital transformation of business and marketing, the formation of a customer-oriented business strategy, and achieving customer loyalty is substantiated
Description: Раздел 5. Цифровая трансформация в бизнесе, образовании и социальной сфере
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/302928
ISBN: 978-985-881-468-7
978-985-881-461-8 (ч. 1)
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023. Тенденции экономического развития в XXI веке

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
403-406.pdf231,96 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.