Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/302924
Title: Phydital маркетинг как фактор развития киберэкономики
Other Titles: Phygital marketing as a factor of the cybereconomics development / O. N. Vishnyakova
Authors: Вишнякова, О. Н.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::ЕСТЕСТВЕННЫЕ И ТОЧНЫЕ НАУКИ::Кибернетика
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Тенденции экономического развития в XXI веке : материалы V Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 1 марта 2023 г. В. 2 ч. Ч. 1 / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. А. Королёва (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2023. – С. 392-395.
Abstract: Исследование содержит анализ содержания и инструментарий реализации phydital маркетинга в условиях новой «цифровой» формы экономических кибер-отношений. Отмечая актуальность данного направления исследований, предлагается рассматривать phydital маркетинг как элемент бизнес-экосистемы экономических субъектов и фактор развития киберэкономики
Abstract (in another language): The study contains an analysis of the content and tools for the implementation of phygital marketing in the context of a new «digital» form of economic cyber relations. Noting the relevance of this area of research, it is proposed to consider phygital marketing as an element of the business ecosystem of economic entities and a factor in the development of cyber-economy
Description: Раздел 5. Цифровая трансформация в бизнесе, образовании и социальной сфере
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/302924
ISBN: 978-985-881-468-7
978-985-881-461-8 (ч. 1)
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023. Тенденции экономического развития в XXI веке

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
392-395.pdf231,98 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.