Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/301791
Title: Примеры использования мобильных приложений в обучении. Мобильные приложения с элементами геймификации
Other Titles: Examples of using mobile apps in teaching. Mobile apps with gamification elements / E.P. Kurcheva
Authors: Курчева, Е. П.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Лингвистика, лингводидактика, лингвокультурология: актуальные вопросы и перспективы развития : материалы VII Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 16–17 марта 2023 г. / Белорус. гос. ун-т ; науч. ред. А. О. Долгова ; редкол.: О. А. Воробьева (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2023. – С. 104-108.
Abstract: Главным преимуществом мобильных технологий является их мобильность, обеспечение мгновенной связи между всеми участниками образовательного процесса. Элементы геймификации усиливают мотивацию учащихся и облегчают работу преподавателя, информация в мультимедийном формате способствует лучшему усвоению и запоминанию материала, повышает интерес к учебному процессу
Abstract (in another language): The main advantage of mobile technologies is their mobility, providing instant communication between all participants of the educational process. The elements of gamification increase students’ motivation and facilitate the work of the teacher. Information in a multimedia format contributes to better assimilation and memorization of the material, increases interest in the educational process
Description: Раздел 2. Традиции и инновации в преподавании языков и культур = Section 2. Traditions and innovations in teaching languages and cultures
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/301791
ISBN: 978-985-881-462-5
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023. Лингвистика, лингводидактика, лингвокультурология: актуальные вопросы и перспективы развития

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
104-108.pdf449,56 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.