Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/299629
Title: Методы развития художественно-проектной компетенции студентов в профессиональной среде
Other Titles: Methods of developing art and design competence of students in a professional environment / O. Limarenko, E. Gilmutdinova, V. Kacheva
Authors: Лимаренко, Ольга Валерьевна
Гильмутдинова, Елена Васильевна
Качева, В. И.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Искусство. Искусствоведение
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Актуальные проблемы дизайна и дизайн-образования : материалы VII Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 20–21 апр. 2023 г. / Белорус. гос. ун-т ; науч. ред. Х. С. Гафаров; редкол.: Н. Ю. Фролова (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2023. – С. 142-147.
Abstract: В статье рассмотрена проблема формирования художественно-проектных компетенций у студентов-дизайнеров. Влияние цифровой среды на творческий потенциал обучающихся. Показана необходимость правильного подхода и компетентного применение традиционных методов творческого поиска концептуальной идеи
Abstract (in another language): The article deals with the problem of the formation of artistic and design competencies among design students. The influence of the digital environment on the creative potential of students. The need for a correct approach and competent application of traditional methods of creative search for a conceptual idea is shown
Description: Раздел 3. Теоретические и методологические основы дизайн-образования
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/299629
ISBN: 978-985-881-474-8
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023. Актуальные проблемы дизайна и дизайн-образования

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
142-147.pdf217,68 kBAdobe PDFView/Open
360-361.pdf619,28 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.