Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/299445
Title: | Цифровые технологии для анализа образовательных результатов при применении метода игрофикации образования |
Other Titles: | Digital technologies for the analysis of educational results using the method of educational gamification / P.D. Culpepper, E.E. Kovalev |
Authors: | Кулпеппер, П. Д. Ковалев, Е. Е. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Минск : БГУ |
Citation: | Трансформация механико-математического и IT-образования в условиях цифровизации = Transformation of the mechanical-mathematical and IT-education in the context of digitalization : материалы междунар. науч.-практ. конф., посвящ. 65-летию мех.-мат. фак., Респ. Беларусь, Минск, 26–27 апр. 2023 г. В 2 ч. Ч. 1 / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Н. В. Бровка (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2023. – С. 199-204. |
Abstract: | В статье рассмотрены возможности использования игровых методов при проведении экзаменов у студентов. Авторами приведен пример реализации метода и его последующего анализа. Авторы предлагают использование полученного опыта у магистрантов педагогических направлений при изучении анализа данных в образовании |
Abstract (in another language): | The article considers the opportunities of using game methods in students’ examination. Authors demonstrated an example of one of these methods with its implementation and future analysis. Authors propose to use this experience for master students in pedagogical tracks to study data analysis in education |
Description: | Раздел III. Содержание и технологии преподавания компьютерных дисциплин в учреждениях высшего образования |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/299445 |
ISBN: | 978-985-881-476-2 (ч. 1); 978-985-881-477-9 |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | 2023. Трансформация механико-математического и IT-образования в условиях цифровизации |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
199-204.pdf | 711,81 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.