Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/299436
Title: | Некоторые методические аспекты преподавания методов программирования |
Other Titles: | Some methodological aspects teaching programming methods / N. A. Alensky, D. V. Filimonov |
Authors: | Аленский, Н. А. Филимонов, Д. В. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ЕСТЕСТВЕННЫЕ И ТОЧНЫЕ НАУКИ::Кибернетика ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Минск : БГУ |
Citation: | Трансформация механико-математического и IT-образования в условиях цифровизации = Transformation of the mechanical-mathematical and IT-education in the context of digitalization : материалы междунар. науч.-практ. конф., посвящ. 65-летию мех.-мат. фак., Респ. Беларусь, Минск, 26–27 апр. 2023 г. В 2 ч. Ч. 1 / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Н. В. Бровка (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2023. – С. 156-161. |
Abstract: | Изложена позиция авторов по вопросу совершенствования преподавания методов программирования на первом курсе механико-математического факультета БГУ в связи с развитием информационных технологий и их использованием в образовательном процессе |
Abstract (in another language): | The position of the authors on the problem of improving the teaching of programming methods in the first year of the Faculty of Mechanics and Mathematics of the Belarusian State University in connection with the development of information technologies and their use in the educational process is stated |
Description: | Раздел III. Содержание и технологии преподавания компьютерных дисциплин в учреждениях высшего образования |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/299436 |
ISBN: | 978-985-881-476-2 (ч. 1); 978-985-881-477-9 |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | 2023. Трансформация механико-математического и IT-образования в условиях цифровизации |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
156-161.pdf | 226,95 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.