Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/299418
Title: | Развитие методологической компетентности будущего инженера средствами математики |
Other Titles: | Development of the methodological competence of the future engineer by the means of mathematics / G. M. Buldyk, К. A. Kazak |
Authors: | Булдык, Г. М. Козак, Е. А. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ЕСТЕСТВЕННЫЕ И ТОЧНЫЕ НАУКИ::Математика ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Минск : БГУ |
Citation: | Трансформация механико-математического и IT-образования в условиях цифровизации = Transformation of the mechanical-mathematical and IT-education in the context of digitalization : материалы междунар. науч.-практ. конф., посвящ. 65-летию мех.-мат. фак., Респ. Беларусь, Минск, 26–27 апр. 2023 г. В 2 ч. Ч. 1 / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Н. В. Бровка (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2023. – С. 69-73. |
Abstract: | Рассмотрено развитие методологических компетенций студентов инженерных специальностей при изучении моделей сетевого планирования и управления. Показано, что методологические знания и методологическая компетентность находятся в неразрывной связи с развитием профессиональной компетентности |
Abstract (in another language): | The development of methodological competencies of students of engineering specialties in the study of network planning and management models is considered. It is shown that methodological knowledge and methodological competence are inextricably linked with the development of professional competence |
Description: | Раздел II. Методические аспекты обучения механико-математическим дисциплинам в цифровой образовательной среде вуза |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/299418 |
ISBN: | 978-985-881-476-2 (ч. 1); 978-985-881-477-9 |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | 2023. Трансформация механико-математического и IT-образования в условиях цифровизации |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.