Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/299022
Title: | Тэхналогіі вывучэння «школьнай» методыкі літаратуры ў сістэме прафесійнай падрыхтоўкі студэнтаў-філолагаў |
Other Titles: | Technologies of studying «school» methods of literature in the system of professional training of philology students / O. V. Рraskalovich |
Authors: | Праскаловіч, В. У. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Минск : БГУ |
Citation: | Аксиология филологического образования в контексте подготовки педагога будущего : материалы II Междунар. науч.-практ. конф., посвящ. 35-летию создания каф. риторики и методики преподавания языка и литературы, Минск, 20–21 марта 2023 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: И. М. Саникович (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2023. – С. 355-360. |
Abstract: | Аб’ектам разгляду дадзенага артыкула з’яўляюцца накірункі эфектыўнай арганізацыі прафесійна-метадычнай падрыхтоўкі студэнтаў-філолагаў. Асаблівая ўвага надаецца выкарыстанню адукацыйнага патэнцыялу сучасных тэхналогій вывучэння «школьнай» методыкі літаратуры |
Abstract (in another language): | The object of consideration of this article is the directions of effective organization of professional and methodological training of students-philologists. Special attention is paid to the use of the educational potential of modern technologies for studying the «school» methodology of literature |
Description: | Секция 5. Инновационные технологии формирования ценностных ориентиров в процессе филологического образования |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/299022 |
ISBN: | 978-985-881-464-9 |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | 2023. Аксиология филологического образования в контексте подготовки педагога будущего |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
355-360.pdf | 233,66 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.