Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/299004
Заглавие документа: Фанетычныя практыкаванні ў навучанні беларускай мове як замежнай
Другое заглавие: Phonetic exercises in learning Belarusian language as a foreign language / A. M. Volochko, S. M. Yakuba
Авторы: Валочка, Г. М.
Якуба, С. М.
Тема: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
ЭБ БГУ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Мовазнаўства
Дата публикации: 2023
Издатель: Минск : БГУ
Библиографическое описание источника: Аксиология филологического образования в контексте подготовки педагога будущего : материалы II Междунар. науч.-практ. конф., посвящ. 35-летию создания каф. риторики и методики преподавания языка и литературы, Минск, 20–21 марта 2023 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: И. М. Саникович (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2023. – С. 32-38.
Аннотация: У артыкуле разглядаюцца фанетычныя практыкаванні, звязаныя з фарміраваннем артыкуляцыйных (правільна гаварыць, вымаўляць гукі і іх спалучэнні), рэцэптыўных (чуць і адрозніваць гукі ў маўленчай плыні) і рытмікаінтанацыйных (інтанацыйна і рытмічна правільна афармляць маўленне) навыкаў. Аналізуюцца слыхавыя (практыкаванні на адрозніванне і апазнаванне), артыкуляцыйныя (пастановачныя і практыкаванні на замацаванне гука) і практыкаванні, накіраваныя на развіццё тэхнікі чытання. Асаблівая ўвага звяртаецца на знаёмства з асноўнымі тыпамі інтанацыйных канструкцый (ІК), валоданне якімі мае надзвычай важнае значэнне ў правільнай перадачы і разуменні зместу выказвання. Адзначаецца важнасць фарміравання фанетычных навыкаў ва ўзаемасувязі з развіццём іншых моўных аспектаў (лексікай і граматыкай) і ўключэння іх у камунікатыўную дзейнасць навучэнцаў
Аннотация (на другом языке): The article deals with phonetic exercises related to the formation of articulatory (correct speech, pronunciation of sounds and their combinations), receptive (listening and distinguishing sounds in the flow of speech) and rhythmic-intonation (intonationally and rhythmically correct speech) skills. Auditory (exercises for discrimination and recognition), articulatory (exercises for staging and fixing sounds) and exercises aimed at developing reading techniques are analyzed. Particular attention is paid to familiarization with the main types of intonational structures (IC), mastering which is extremely important for the correct transmission and understanding of the content of the statement. The importance of the formation of phonetic skills in connection with the development of other aspects of the language (lexicon and grammar) and their inclusion in the communicative activity of students is noted
Доп. сведения: Материалы пленарного заседания
URI документа: https://elib.bsu.by/handle/123456789/299004
ISBN: 978-985-881-464-9
Лицензия: info:eu-repo/semantics/openAccess
Располагается в коллекциях:2023. Аксиология филологического образования в контексте подготовки педагога будущего

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
32-38.pdf262,41 kBAdobe PDFОткрыть
Показать полное описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.