Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/298986
Заглавие документа: | Асаблівасці падрыхтоўкі студэнтаў філалагічных спецыяльнасцей да правядзення ўрокаў творчых работ (методыка сістэмы перспектыўных ліній) |
Другое заглавие: | Preparing philology students for lessons of creative writing (the method of perspective lines) / A. N. Makarevich |
Авторы: | Макарэвіч, А. М. |
Тема: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
Дата публикации: | 2023 |
Издатель: | Минск : БГУ |
Библиографическое описание источника: | Аксиология филологического образования в контексте подготовки педагога будущего : материалы II Междунар. науч.-практ. конф., посвящ. 35-летию создания каф. риторики и методики преподавания языка и литературы, Минск, 20–21 марта 2023 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: И. М. Саникович (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2023. – С. 162-168. |
Аннотация: | Характарызуюцца асаблівасці падрыхтоўкі студэнтаў філалагічных спецыяльнасцей да правядзення ўрокаў творчых работ па сістэме перспектыўных ліній. Пры гэтым улічваецца змена колькасці навучальных і кантрольных творчых работ у 2022/2023 навучальным годзе, а таксама дапаўненні да прыкладнага каляндарна-тэматычнага планавання ўрокаў беларускай літаратуры. Мэта даследавання: вызначэнне этапаў, форм і зместу метадычнай падрыхтоўкі будучых настаўнікаў беларускай літаратуры да працэсу фарміравання ў навучэнцаў устаноў агульнай сярэдняй адукацыі ўменняў выканання творчых работ. Навізна дадзенай публікацыі: а) прапаноўваюцца новыя падыходы да планавання і падрыхтоўкі ўрокаў творчых работ па беларускай літаратуры; б) акрэсліваюцца прынцыпы падбору тэматыкі творчых работ; в) вызначаюцца этапы сістэмнай падрыхтоўкі навучэнцаў да падрыхтоўкі і выканання творчых работ; г) прапаноўваюцца формы метадычнага планавання студэнтамі падрыхтоўкі і правядзення ўрокаў творчых работ па беларускай літаратуры ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі |
Аннотация (на другом языке): | The features of preparing students of Philology for conducting lessons of creative writing according to the system of perspective lines are characterized. The author takes into account the change in the number of academic and examination creative works in the 2022/23 academic year, as well as the additions to the approximate calendar and thematic planning in the course of Belarusian Literature. The purpose of the study is to determine the stages, forms and content of the academic course for future teachers of Belarusian literature in order to help them to develop creative skills of secondary school children. The novelty of the publication is determined by the following: a) new approaches to planning and preparing lessons of creative writing in the course «Belarusian Literature» are offered; b) the selection crtiteria for choosing topics of creative works are suggested; c) the stages of student systematic preparation for lessons of creative writing are defined; d) the forms of student planning for the preparation and conduct of lessons of creative writing in the course «Belarusian Literature» in institutions of general secondary education are proposed |
Доп. сведения: | Секция 2. Аксиологические аспекты профессиональной компетентности педагога в современном образовательном контексте и современные аксио-креативные стратегии профессиональной подготовки педагога XXI века |
URI документа: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/298986 |
ISBN: | 978-985-881-464-9 |
Лицензия: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Располагается в коллекциях: | 2023. Аксиология филологического образования в контексте подготовки педагога будущего |
Полный текст документа:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
162-168.pdf | 259,36 kB | Adobe PDF | Открыть |
Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.