Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/298982
Заглавие документа: | Фарміраванне прафесійных кампетэнцый педагогаў-філолагаў у сістэме дадатковай адукацыі дарослых |
Другое заглавие: | Formation of professional competencies of teachers-philologists in the system of additional education of adults / T. I. Moroz |
Авторы: | Мароз, Т. І. |
Тема: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
Дата публикации: | 2023 |
Издатель: | Минск : БГУ |
Библиографическое описание источника: | Аксиология филологического образования в контексте подготовки педагога будущего : материалы II Междунар. науч.-практ. конф., посвящ. 35-летию создания каф. риторики и методики преподавания языка и литературы, Минск, 20–21 марта 2023 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: И. М. Саникович (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2023. – С. 18-25. |
Аннотация: | У артыкуле разглядаюцца структура і змест прафесійнай педагагічнай дзейнасці сучаснага настаўніка-філолага. У артыкуле скіроўваецца ўвага на праблемы прафесійнай дзейнасці настаўнікаў-філолагаў, развіцця іх прафесійнай культуры і майстэрства. Актуальнасць вызначаецца непарыўным імкненнем настаўнікаў да прафесійнага самаўдасканалення і творчай рэалізацыі, неабходнасцю пастаянна павышаць свой прафесійны ўзровень і фарміраваць прафесійныя кампетэнцыі. Існуюць розныя падыходы да вывучэння структуры прафесійнай педагагічнай кампетэнтасці настаўнікаў-філолагаў на сучасным этапе развіцця грамадства, але ўсіх іх аб’ядноўвае адзінае: інтэгратыўны, цэласны характар. Вельмі важныя наступныя кампетэнцыі: лінгвакультуразнаўчая (лінгвакультурная), лінгвадыдактычная, літаратуразнаўчая, культуратворчая, лінгвістычная, педагагічная і інш. Сістэма дадатковай адукацыі дарослых дае магчымасць у курсавы і міжкурсавы перыяд сфарміраваць неабходныя кампетэнцыі настаўнікам-філолагам, у тым ліку па выкарыстанні ІКТ у адукацыйным працэсе |
Аннотация (на другом языке): | The article examines the structure and content of the professional pedagogical activity of the modern teacher of philology. The article deals with the problems of professional activity of teachers of philology, the development of their professional culture and skills. Relevance is determined by the incessant desire of teachers for professional self-improvement and creative realization, the need for constant improvement of their professional level and the formation of professional competencies. There are different approaches to studying the structure of professional pedagogical competence of teachers-philologists at the present stage of development of society, but all of them are united by one thing: integrative, holistic character. Of great importance are the following competencies: linguoculturological (linguistic), linguistic, didactic, literary, cultural, linguistic, pedagogical, etc. The system of additional education of adults makes it possible in the course and inter-course period to form the necessary competencies among teachers of philology, including the use of ICT in the educational process |
Доп. сведения: | Материалы пленарного заседания |
URI документа: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/298982 |
ISBN: | 978-985-881-464-9 |
Лицензия: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Располагается в коллекциях: | 2023. Аксиология филологического образования в контексте подготовки педагога будущего |
Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.