Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/295749
Title: Strategies for promoting Chinese movies on American market
Authors: Liu Haitao
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Культура. Культурология
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Citation: 79-я научная конференция студентов и аспирантов Белорусского государственного университета : материалы конф., Минск, 10–21 мая 2022 г. В 3 ч. Ч. 3 / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: В. Г. Сафонов (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2023. – С. 895-900.
Abstract: There are strategies for promoting Chinese movies on American market in this article. It analyzes the American film market, draws conclusions, gives estimates. Within the framework of this article, the author has developed a map of customer’s journey
Description: Экономический факультет
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/295749
ISBN: 978-985-881-456-4 (ч. 3); 978-985-881-443-4
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022. Научная конференция студентов и аспирантов БГУ. В трех частях

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
895-900.pdf811,84 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.