Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/294206
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКосціна, В. Д.
dc.date.accessioned2023-02-15T08:29:31Z-
dc.date.available2023-02-15T08:29:31Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.citation78-я научная конференция студентов и аспирантов Белорусского государственного университета : материалы конф. В 3 ч. Ч. 2, Минск, 10–21 мая 2021 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: В. Г. Сафонов (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2021. – С. 242-245.
dc.identifier.isbn978-985-881-247-8 (ч. 2); 978-985-881-245-4
dc.identifier.urihttps://elib.bsu.by/handle/123456789/294206-
dc.descriptionФилологический факультет
dc.description.abstractМова беларускай рэкламы, як і любая моўная з’ява ці лексічная група, прайшла пэўныя этапы свайго станаўлення і развіцця. Пачатак працэсу прыпадае на перыяд пачатку ХХ ст., які лічыцца асноватворчым у гісторыі новай беларускай літаратурнай мовы. У артыкуле мы паспрабавалі прасачыць тагачасныя моўныя асаблівасці ў вобласці рэкламы, у прыватнасці выявіць стабільныя і дынамічныя з’явы, а таксама эвалюцыйныя тэндэнцыі ў моўным афармленні рэкламных паведамленняў і аб’яў. Факталагічнай крыніцай даследавання паслужыла аўтарытэтнае беларускамоўнае перыядычнае выданне – газета «Наша Ніва» (1906–1915 гг.), на старонках якой ад самых першых нумароў пачалі з’яўляцца разнастайныя аб’явы і абвесткі рэкламна-інфармацыйнага зместу. У беларускім мовазнаўстве вывучэнне прынцыпаў стварэння рэкламных тэкстаў у гістарычным аспекце – цалкам наватарскі даследчы кірунак. Атрыманне дакладнага ўяўлення аб нацыянальных традыцыях моўнага афармлення рэкламных матэрыялаў можа стацца важным укладам у распрацоўку навукова-тэарэтычных асноў беларускага капірайтынгу. У практычным сэнсе ў наш час, калі беларускамоўная рэклама становіцца прыкметнай з’явай на маркетынгавым полі Беларусі, вывучэнне і прымяненне гістарычнага вопыту пры напісанні рэкламных тэкстаў будзе спрыяць стварэнню эфектыўных нацыянальных рэкламных мадэляў і стратэгій. Гэта ў сваю чаргу можа садзейнічаць павелічэнню беларускамоўнага сектара ў рэкламе і ўзмацненню прэстыжу беларускай мовы за кошт рэкламнай публічнасці
dc.language.isobel
dc.publisherМинск : БГУ
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectЭБ БГУ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Мовазнаўства
dc.titleДынаміка ў моўным афармленні беларускіх рэкламных тэкстаў пачатку ХХ ст.
dc.typeconference paper
Располагается в коллекциях:2021. Научная конференция студентов и аспирантов БГУ. В трех частях

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
242-245.pdf198,57 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.