Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/293996
Title: Application of AR technologies in marketing
Authors: Scherbo, V.
Sukhina, Y.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Социология
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес-пульс : Междунар. науч.-практ. студ. конф., Минск, 28 окт. 2022 г. : сб. материалов / редкол.: В. В. Манкевич (гл. ред.) [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2023. – С. 251-254.
Abstract: This article examines augmented reality (AR) technology and its use in marketing, focuses on the advantages that businesses can get when using AR technologies in their activities and provides statistical data from a survey on users’ awareness in AR technologies
Description: Секция 4. Цифровая трансформация маркетинга в XXI в.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/293996
ISBN: 978-985-7214-67-9
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022. Бизнес-пульс

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
251-254.pdf443,13 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.