Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/293978
Title: QR codes in digital marketing
Authors: Korotchenko, M.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес-пульс : Междунар. науч.-практ. студ. конф., Минск, 28 окт. 2022 г. : сб. материалов / редкол.: В. В. Манкевич (гл. ред.) [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2023. – С. 191-193.
Abstract: The article focuses on the disclosure of opportunities provided by the use of QR codes, the structure of QR codes and methods of their implementation in the field of marketing. The analysis of materials on the topic is supported by statistical data and findings
Description: Секция 4. Цифровая трансформация маркетинга в XXI в.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/293978
ISBN: 978-985-7214-67-9
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022. Бизнес-пульс

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
191-193.pdf407,99 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.