Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/292459
Title: Children's authorial animation in teaching English to preschoolers
Other Titles: Детская авторская анимация в обучении дошкольников английскому языку / И.А. Гордиенко
Authors: Gordienko, I. A.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
Issue Date: 2022
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Актуальные проблемы гуманитарного образования : материалы IХ Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 27–28 окт. 2022 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: О. А. Воробьева (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2022. – С. 375-378.
Abstract: The article examines the educational potential of the method of children's authorial animation as a modern means of teaching English to preschoolers. Special attention is given to the practical aspect of the application of this method of teaching preschoolers a foreign language within the framework of the activity approach in the conditions of modern preschool education
Abstract (in another language): В статье рассматривается образовательный потенциал метода детской авторской анимации как современного средства обучения дошкольников английскому языку. Особое внимание уделяется практическому аспекту применения данного метода обучения дошкольников иностранному языку в рамках деятельностного подхода в условиях современного дошкольного образования
Description: Раздел 7. Лингводидактические технологии формирования готовности к межкультурному диалогу = Section 7. Linguodidactical technologies of forming readiness for intercultural dialogue
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/292459
ISBN: 978-985-881-446-5
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022. Актуальные проблемы гуманитарного образования

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
375-378.pdf860,31 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.