Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/292458
Title: | Структурно содержательные и дидактические особенности мультимедийного корпуса как средства формирования слухо-произносительных навыков студентов ВУЗов |
Other Titles: | Structural, content and didactic peculiarities of a multimedia corpus as a means of listening and pronunciation skills formation of university students / H.B. Harbatouskaya |
Authors: | Горбатовская, А. Б. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Минск : БГУ |
Citation: | Актуальные проблемы гуманитарного образования : материалы IХ Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 27–28 окт. 2022 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: О. А. Воробьева (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2022. – С. 370-375. |
Abstract: | В статье дается структурно-содержательная характеристика мультимедийного корпуса, рассматриваются дидактические особенности, а также преимущества его применения в качестве средства формирования слухо-произносительных навыков студентов высших учебных заведений |
Abstract (in another language): | The article provides a structural and content characterization of a multimedia corpus, as well as the didactic peculiarities and advantages of its use in universities in order to form students` listening and pronunciation skills |
Description: | Раздел 7. Лингводидактические технологии формирования готовности к межкультурному диалогу = Section 7. Linguodidactical technologies of forming readiness for intercultural dialogue |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/292458 |
ISBN: | 978-985-881-446-5 |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | 2022. Актуальные проблемы гуманитарного образования |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
370-375.pdf | 449,83 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.