Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/292455
Title: | Ранжирование речевых функций в условиях учебных коммуникативных ситуаций |
Other Titles: | Ranking speech functions in the context of educational communicative situations / T.V. Antonova |
Authors: | Антонова, Т. В. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Минск : БГУ |
Citation: | Актуальные проблемы гуманитарного образования : материалы IХ Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 27–28 окт. 2022 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: О. А. Воробьева (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2022. – С. 355-360. |
Abstract: | В настоящее время все еще недостаточно научных данных для всестороннего описания коммуникативной деятельности студентов в ходе парной работы; в различных исследованиях описываются лишь отдельные стороны такой деятельности. Данная статья представляет собой попытку системного отбора факторов, влияющих на учебную диалогическую активность студентов |
Abstract (in another language): | At present there is not much scientific data for a comprehensive description of students’ pair work at the lesson; various studies describe certain aspects of speech activities. This article is an attempt to select the factors influencing the educational dialogical activity of the students |
Description: | Раздел 7. Лингводидактические технологии формирования готовности к межкультурному диалогу = Section 7. Linguodidactical technologies of forming readiness for intercultural dialogue |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/292455 |
ISBN: | 978-985-881-446-5 |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | 2022. Актуальные проблемы гуманитарного образования |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
355-360.pdf | 449,04 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.