Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/292455
Title: Ранжирование речевых функций в условиях учебных коммуникативных ситуаций
Other Titles: Ranking speech functions in the context of educational communicative situations / T.V. Antonova
Authors: Антонова, Т. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2022
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Актуальные проблемы гуманитарного образования : материалы IХ Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 27–28 окт. 2022 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: О. А. Воробьева (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2022. – С. 355-360.
Abstract: В настоящее время все еще недостаточно научных данных для всестороннего описания коммуникативной деятельности студентов в ходе парной работы; в различных исследованиях описываются лишь отдельные стороны такой деятельности. Данная статья представляет собой попытку системного отбора факторов, влияющих на учебную диалогическую активность студентов
Abstract (in another language): At present there is not much scientific data for a comprehensive description of students’ pair work at the lesson; various studies describe certain aspects of speech activities. This article is an attempt to select the factors influencing the educational dialogical activity of the students
Description: Раздел 7. Лингводидактические технологии формирования готовности к межкультурному диалогу = Section 7. Linguodidactical technologies of forming readiness for intercultural dialogue
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/292455
ISBN: 978-985-881-446-5
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022. Актуальные проблемы гуманитарного образования

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
355-360.pdf449,04 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.