Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/290846
Title: | Жывая спадчына Канстанціна Міцкевіча |
Other Titles: | The living legacy of Konstantin Mitskevich / І. N. Samatyia |
Authors: | Саматыя, І. М. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Літаратура. Літаратуразнаўства. Вусная народная творчасць ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика ЭБ БГУ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Мовазнаўства |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Мінск : БДУ |
Citation: | Мова – літаратура – культура : матэрыялы Х Міжнар. навук. канф., прысвеч. 140-годдзю з дня нарадж. Янкі Купалы і Якуба Коласа, Мінск, 29–30 верас. 2022 г. / Беларус. дзярж. ун-т ; рэдкал. : А. І. Бельскі (гал. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2022. – С. 212-215. |
Abstract: | У артыкуле разглядаюцца некаторыя аспекты метадычных прац Канстанціна Міхайлавіча Міцкевіча: допіс у газету «Наша ніва» пад псеўданімам Карусь Каганец (22 снежня 1906 г.), апавяданне «Дудар» (1906) пад псеўданімам Тамаш Булава, «Другое чытанне для дзяцей беларусаў» (1907), «Методыка роднае мовы» (1926), К. Міцкевіч і В. Тэпін. «Мэтодыка роднай мовы» (1930) |
Abstract (in another language): | The article discusses some aspects of methodical works of Kаnstantin Mikhailavich Mitskevich: supplement to newspaper “Nasha Niva” under the pseudonym Karus Kaganec (22 December 1906), story “Dudar” (1906) under the pseudonym Tamash Bulava, “The Second Reading for Belarusian Children” (1907), “Methodology of Native Speech” (1926), K. Mitskevich and Tepin V “Methodology of Native Speech” (1930) |
Description: | Янка Купала і Якуб Колас у дыскурсах дыдактыкі і мастацтва |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/290846 |
ISBN: | 978-985-881-435-9 |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | 2022. Мова – літаратура – культура |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
212-215.pdf | 122,77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.