Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/290838
Title: | Лісты Якуба Коласа (1908-1926): развагі аб навучанні, адукацыйны патэнцыял |
Other Titles: | The letters of Yakub Kolas (1908-1926): reflections on teaching, educational potential / A. A. Akushevich |
Authors: | Акушэвіч, А. А. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Літаратура. Літаратуразнаўства. Вусная народная творчасць ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Мінск : БДУ |
Citation: | Мова – літаратура – культура : матэрыялы Х Міжнар. навук. канф., прысвеч. 140-годдзю з дня нарадж. Янкі Купалы і Якуба Коласа, Мінск, 29–30 верас. 2022 г. / Беларус. дзярж. ун-т ; рэдкал. : А. І. Бельскі (гал. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2022. – С. 191-195. |
Abstract: | У артыкуле разглядаюцца лісты Якуба Коласа 1908-1926 гг. Вылучаюцца і аналізуюцца развагі пісьменніка, звязаныя з навучаннем, методыкай, педагогікай. Абгрунтоўваецца, што лісты класіка могуць быць карыснымі пры вывучэнні мовы і літаратуры. Лісты пісьменніка паказваюць яго ўзаемадзеянне з іншымі творцамі, а таксама могуць выступаць зыходным матэрыялам пры развіцці навыкаў стварэння ўласных эпісталярных тэкстаў |
Abstract (in another language): | The article examines the letters of Yakub Kolas (1908-1926). The writer’s reasoning related to teaching, methodology, pedagogy is highlighted and analyzed. It is argued that the letters of Yakub Kolas can be useful in the study of language and literature. The letters show the Yakub Kolas’s interaction with other writers, and can also serve as source material for developing the skills of creating own epistolary texts |
Description: | Янка Купала і Якуб Колас у дыскурсах дыдактыкі і мастацтва |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/290838 |
ISBN: | 978-985-881-435-9 |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | 2022. Мова – літаратура – культура |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
191-195.pdf | 146,59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.