Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/289250
Title: YouTube-канал раённага выдання ў дыялогу з чытачом (на прыкладзе газеты «Авангард»)
Other Titles: YouTube channel of the regional edition in dialogue with the reader (on the example of the newspaper «Avangard») / I. A. Ivashka
Authors: Івашка, І. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2022
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка – 2022: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 24-й Міжнар. навук.-практ. канф., Мінск, 3 лістап. 2022 г. / Беларус. дзярж. ун-т ; рэдкал.: Л. Р. Хмель (гал. рэд.) [i iнш.]. – Мінск : БДУ, 2022. – С. 355-359.
Abstract: У артыкуле на прыкладзе кантэнту YouTube-канала «PRO Буда-Кошелево» раённай газеты «Авангард» разглядаюцца тэматычныя, жанравыя, тэхналагічныя і прафесійныя асаблівасці камунікацыі з рэальнай і патэнцыяльнай аўдыторыяй. Выяўлена, што дзейнасць канала накіравана на задавальненне інфармацыйных патрэб чытачоў у залежнасці ад іх узроставых прыярытэтаў
Abstract (in another language): In the article, using the example of the content of the YouTube channel «PRO Buda-Koshelevo» of the district newspaper «Avangard», the thematic, genre, technological and professional features of communication with the real and potential audience are considered. It was revealed that the channel’s activity is aimed at satisfying the informational needs of readers depending on their age priorities
Description: Частка I. Журналістыка на сучасным этапе: гісторыя, тэорыя, практыка. Раздзел V. Культура ў фокусе СМІ
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/289250
ISBN: 978-985-881-433-5
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022. Журналістыка – 2022: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
355-359.pdf866,41 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.