Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/289235
Title: Краінавы імідж у медыя
Other Titles: The country’s image in the media / M. A. Gruzdeva
Authors: Груздзева, М. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2022
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка – 2022: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 24-й Міжнар. навук.-практ. канф., Мінск, 3 лістап. 2022 г. / Беларус. дзярж. ун-т ; рэдкал.: Л. Р. Хмель (гал. рэд.) [i iнш.]. – Мінск : БДУ, 2022. – С. 298-301.
Abstract: Імідж выступае ў якасці своеасаблівага дэйксіса аўтарытэту краіны, крытэрыем ацэнкі паспяховасці яе міжнароднай дзейнасці, адлюстраваннем думкі грамадзянаў іншых дзяржаў пра яе. Перцэптыўны малюнак дзяржавы канструюецца сродкамі масавай камунікацыі, імі ж генерыруецца ментальная мадэль маўленча-разумовай дзейнасці канкрэтнага соцыуму. У артыкуле разглядаецца краінавы імідж у медыя, прыводзяцца яго характарыстыкі і вызначаюцца функцыі
Abstract (in another language): The image serves as a kind of deixis of the country’s authority, a criterion for evaluating the success of its international activities, a reflection of the opinion of foreigners about it. The perceptual picture of the state is constructed by mass communication, which also generates a mental and speech model of the speech and mental activity of a particular society. The article deals with the country’s image in the media, presents its characteristics and defines its functions
Description: Частка I. Журналістыка на сучасным этапе: гісторыя, тэорыя, практыка. Раздзел IV. Медыялінгвістыка і рэдагаванне
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/289235
ISBN: 978-985-881-433-5
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022. Журналістыка – 2022: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
298-301.pdf799,62 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.