Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/289230
Title: Інтэртэкстуальнасць у сегменце YouTube
Other Titles: Intertextuality in the YouTube segment / M. S. Tyutenkov
Authors: Цюцянькоў, М. С.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
Issue Date: 2022
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка – 2022: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 24-й Міжнар. навук.-практ. канф., Мінск, 3 лістап. 2022 г. / Беларус. дзярж. ун-т ; рэдкал.: Л. Р. Хмель (гал. рэд.) [i iнш.]. – Мінск : БДУ, 2022. – С. 281-285.
Abstract: Рэалізацыя механізмаў камунікацыі ў айчынным сегменце YouTube дае шырокія магчымасці для арганізацыі суб’ект-суб’ектных адносін. На кантэкстным узаемадзеянні адбываецца рэалізацыя маўленчых стратэгій, у аснову якіх закладзены інтэртэкстуальныя сувязі. У артыкуле пададзены дыскурсны аналіз інтэртэксту ў назвах да ролікаў, выкарыстанне яго ў тэксце пры імплікацыі камунікатыўнага кода
Abstract (in another language): The implementation of communication mechanisms in the domestic YouTube segment provides ample opportunities for the organization of subject to subject relations. Speech strategies are implemented on contextual interaction, which are based on intertextual connections. The article presents a discourse analysis of the intertext in video titles, its usage in the text while implying a communicative code
Description: Частка I. Журналістыка на сучасным этапе: гісторыя, тэорыя, практыка. Раздзел ІІI. Аўдыявізуальныя СМІ: ад вытокаў да эпохі лічбавых тэхналогій
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/289230
ISBN: 978-985-881-433-5
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022. Журналістыка – 2022: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
281-285.pdf869,05 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.