Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/289230
Title: | Інтэртэкстуальнасць у сегменце YouTube |
Other Titles: | Intertextuality in the YouTube segment / M. S. Tyutenkov |
Authors: | Цюцянькоў, М. С. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Мінск : БДУ |
Citation: | Журналістыка – 2022: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 24-й Міжнар. навук.-практ. канф., Мінск, 3 лістап. 2022 г. / Беларус. дзярж. ун-т ; рэдкал.: Л. Р. Хмель (гал. рэд.) [i iнш.]. – Мінск : БДУ, 2022. – С. 281-285. |
Abstract: | Рэалізацыя механізмаў камунікацыі ў айчынным сегменце YouTube дае шырокія магчымасці для арганізацыі суб’ект-суб’ектных адносін. На кантэкстным узаемадзеянні адбываецца рэалізацыя маўленчых стратэгій, у аснову якіх закладзены інтэртэкстуальныя сувязі. У артыкуле пададзены дыскурсны аналіз інтэртэксту ў назвах да ролікаў, выкарыстанне яго ў тэксце пры імплікацыі камунікатыўнага кода |
Abstract (in another language): | The implementation of communication mechanisms in the domestic YouTube segment provides ample opportunities for the organization of subject to subject relations. Speech strategies are implemented on contextual interaction, which are based on intertextual connections. The article presents a discourse analysis of the intertext in video titles, its usage in the text while implying a communicative code |
Description: | Частка I. Журналістыка на сучасным этапе: гісторыя, тэорыя, практыка. Раздзел ІІI. Аўдыявізуальныя СМІ: ад вытокаў да эпохі лічбавых тэхналогій |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/289230 |
ISBN: | 978-985-881-433-5 |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | 2022. Журналістыка – 2022: стан, праблемы і перспектывы |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
281-285.pdf | 869,05 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.