Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/286741
Title: Тенденции развития мирового рынка образовательных технологий
Other Titles: Trends in the development of the global educational technology market / O. F. Malashenkova, A. H. Marmuzevich
Authors: Малашенкова, О. Ф.
Мармузевич, А. Г.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Беларусь в современном мире = Беларусь у сучасным свеце : материалы XX Междунар. науч. конф., посвящ. 100-летию образования Белорус. гос. ун-та, Минск, 29 окт. 2021 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Е. А. Достанко (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2021. – С. 289-295.
Abstract: В статье рассмотрено текущее состояние рынка образовательных технологий (EdTech) как наиболее перспективного сегмента рынка услуг, рассмотрены драйверы и перспективы его развития. Были выявлены основные игроки и сегменты индустрии EdTech, рассмотрены направления финансирования образовательных проектов. Изучены основные тренды и тенденции развития международного рынка образовательных технологий
Abstract (in another language): The article examines the current state of the educational technology market (EdTech) as the most promising segment of the services market, considers the drivers and prospects for its development. The main players and segments of the EdTech industry were identified, the directions of financing educational projects were considered. The main trends in the development of the international educational technology market have been studied
Description: Секция 4. Современные вызовы мировой экономики и возможности для Беларуси
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/286741
ISBN: 978-985-881-258-4
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2021. Беларусь в современном мире

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
289-295.pdf430,6 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.