Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/285172
Title: | Issues related to the importance of methodology change in teaching new generation students |
Other Titles: | К вопросу о необходимости изменения методологии обучения студентов нового поколения / Т. И. Жегало |
Authors: | Zhegalo, T. I. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Минск : ИВЦ Минфина |
Citation: | Сахаровские чтения 2022 года: экологические проблемы XXI века = Sakharov readings 2022 : environmental problems of the XXI century : материалы 22-й Международной научной конференции, 19–20 мая 2022 г., г. Минск, Республика Беларусь : в 2 ч. / Междунар. гос. экол. ин-т им. А. Д. Сахарова Бел. гос. ун-та; редкол. : А. Н. Батян [и др.] ; под ред. д-ра ф.-м. н., проф. С. А. Маскевича, к. т. н., доцента М. Г. Герменчук. – Минск : ИВЦ Минфина, 2022. – Ч. 1. – С. 180-183. |
Abstract: | The article discusses cognitive features of the new generation of students born since 2000, interprets the connection between the ways they perceive new information and the effectiveness of teaching methods for students in higher education establishments |
Abstract (in another language): | В статье рассматриваются когнитивные особенности студентов нового поколения, родившихся с 2000 года, интерпретируется связь способов восприятия ими новой информации и эффективность методов обучения студентов в учреждениях высшего образования |
Description: | Круглый стол «Актуальные вопросы подготовки специалистов экологического профиля к профессиональной и межкультурной коммуникации» |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/285172 |
ISBN: | 978-985-880-236-3 (ч. 1); 978-985-880-237-0 (общ.) |
DOI: | 10.46646/SAKH-2022-1-180-183 |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | 2022. Сахаровские чтения 2022 года: экологические проблемы XXI века |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
180-183.pdf | 286,65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.