Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/285138
Title: | Экологическое образование общества в рамках устойчивого развития |
Other Titles: | Environmental education of the society within the framework of sustainable development / А. Kozorez, I. Olevskya |
Authors: | Козорез, А. О. Олевская, И. З. |
Keywords: | ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Охрана окружающей среды. Экология человека ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Минск : ИВЦ Минфина |
Citation: | Сахаровские чтения 2022 года: экологические проблемы XXI века = Sakharov readings 2022 : environmental problems of the XXI century : материалы 22-й Международной научной конференции, 19–20 мая 2022 г., г. Минск, Республика Беларусь : в 2 ч. / Междунар. гос. экол. ин-т им. А. Д. Сахарова Бел. гос. ун-та; редкол. : А. Н. Батян [и др.] ; под ред. д-ра ф.-м. н., проф. С. А. Маскевича, к. т. н., доцента М. Г. Герменчук. – Минск : ИВЦ Минфина, 2022. – Ч. 1. – С. 10-13. |
Abstract: | В настоящей работе указывается значимость введения экологического образования в рамках концепции устойчивого развития, которое станет катализатором к формированию современных экологически чистых технологий, а также для реализации экологических проектов |
Abstract (in another language): | This article points out the importance of introducing environmental education within the framework of the concept of sustainable development, which will become a catalyst for the formation of modern environmentally friendly technologies, as well as the implementation of environmental projects |
Description: | Экологическое образование в интересах устойчивого развития |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/285138 |
ISBN: | 978-985-880-236-3 (ч. 1); 978-985-880-237-0 (общ.) |
DOI: | 10.46646/SAKH-2022-1-10-13 |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | 2022. Сахаровские чтения 2022 года: экологические проблемы XXI века |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.