Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/284439
Title: Необходимость и направления углубления взаимодействия бизнеса и потребителей
Other Titles: Necessity and directions of deepening of interaction between business and customers / A. Saevets, Zh. Golanova
Authors: Саевец, А. Н.
Голанова, Ж. М.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2022
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес. Образование. Экономика : Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 7–8 апр. 2022 г. : сб. ст. / редкол.: В. В. Манкевич [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2022. – С. 291-294.
Abstract: Рассмотрена необходимость углубления взаимодействия бизнеса и потребителей до уровня сознания, которое имеет сложную структуру и во многом предопределяет поведение потребителей. Определены роль цены как инструмента психологического взаимодействия и направления повышения ценовой удовлетворенности
Abstract (in another language): Necessity of deepening of interaction between business and customers up to consciousness level is considered, which has difficult structure and predetermines consumer behavior in many ways. The role of price as a psychological interaction tool and directions of price satisfaction increasing are determined
Description: 3. Маркетинг – 2022. Системная трансформация и прогнозы
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/284439
ISBN: 978-985-7214-58-7
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022. Бизнес. Образование. Экономика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
291-294.pdf308,55 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.