Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/284431
Title: Маркетинговый подход к понятию кастомизации
Other Titles: Marketing approach to the concept of customization / L. Zhalnerchyk, I. Dobromudrova
Authors: Жолнерчик, Е. А.
Добромудрова, И. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2022
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес. Образование. Экономика : Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 7–8 апр. 2022 г. : сб. ст. / редкол.: В. В. Манкевич [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2022. – С. 261-264.
Abstract: В данной работе представлены: теоретические основы понятия «кастомизация»; его свойства и способы применения; отличия от понятия «персонализация»; способы реализации кастомизации на практике; частный и комплексный подходы к понятию кастомизации; понятие массовой кастомизации; повышение эффективности производства за счет массовой кастомизации; особенности поведения потребителей при участии в потреблении кастомизированных товаров
Abstract (in another language): The article provides: theoretical grounds for the concept of «customization»: its features and methods of application; the differences from the concept of «personalization»; the ways of using the customization in practice; private and integrated approach for the ground of customization; the ground of the mass customization; efficiency improvements with the help of mass customization; features of consumer’s behavior while consuming the customized goods
Description: 3. Маркетинг – 2022. Системная трансформация и прогнозы
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/284431
ISBN: 978-985-7214-58-7
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022. Бизнес. Образование. Экономика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
261-264.pdf305,77 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.