Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/280790
Title: Проблема этической корректности смеховой рекламной интернет-коммуникации в контексте культуры информационной безопасности
Other Titles: The problem of ethical correctness in humorous advertising internet communication in the context of information security culture / K. N. Burlakova
Authors: Бурлакова, К. Н.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Философия
Issue Date: 2022
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Формирование культуры безопасности жизнедеятельности и здорового образа жизни студенческой молодежи : материалы I Международной научно-практической интернет-конференции, 24–25 марта 2022 г., Минск, Беларусь / БГУ, Фак. социокультурных коммуникаций, Каф. экологии человека ; [редкол.: И. В. Пантюк (отв. ред.) и др.]. – Минск : БГУ, 2022. – С. 42-46.
Abstract: Обсуждается проблема культуры информационной безопасности в ее этическом аспекте. На примере официальных instagram-аккаунтов известных белорусских компаний рассматриваются рекламные посты, вызывающие сомнение с точки зрения их соответствия этическим стандартам
Abstract (in another language): The article discusses the problem of information security culture in its ethical aspect. Some advertising posts that are questionable in terms of their compliance with ethical standards have been considered on the example of official instagram accounts of well-known Belarusian companies
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/280790
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Number, date deposit: № 005219052022, Деп. в БГУ 19.05.2022
Appears in Collections:2022. Формирование культуры безопасности жизнедеятельности и здорового образа жизни студенческой молодежи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
42-46.pdf211,78 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.