Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/27713
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМірончык, В.У.-
dc.date.accessioned2012-12-26T06:25:15Z-
dc.date.available2012-12-26T06:25:15Z-
dc.date.issued2011-10-16-
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/27713-
dc.description.abstractВучэбная праграма па курсу “Музейная педагогіка” прызначана для рэалізацыі на першай ступені вышэйшай адукацыі студэнтам, якія навучаюцца па спецыяльнасці “Музейная справа і ахова гісторыка-культурнай спадчыны”. на гістарычным факультэце БДУ. Характэрнымі асаблівасцямі вучэбнай праграмы з’яўляюцца інавацыйнасць метадаў выкладання, выкарыстанне тэхнічных сродкаў, арыентаванасць на практычную і самастойную работу студэнтаў, выкарыстанне праектнага падыхода выкладання вучэбнага матэрыялу. У сучаснай музеялогіі вельмі актуальнымі з’яўляюцца праблемы музейнай педагогікі як тэарэтычнай навуковай дысцыпліны, якая перажывае перыяд свайго станаўлення. Не меншае значэнне мае валоданне асноўнымі прынцыпамі, метадамі і прыёмамі культурна-адукацыйнай дзейнасці музея, бо адна з асноўных сацыяльных функцый музея рэалізоўваецца менавіта праз гэты від дзейнасці. Асноватворныя веды па гэтай дысцыпліне ўяўляюцца неабходнымі як для музейнага спецыяліста практыка, так і для тэарэтыка музейнай справы.ru
dc.language.isobelru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::История. исторические наукиru
dc.titleМузейная педагогіка УД-4902/баз.ru
dc.title.alternativeВучэбная праграма для спецыяльнасці 1-23 12 01 Музейная справа і ахова гісторыка-культурнай спадчыны (па накірунках)ru
dc.typesyllabusru
Располагается в коллекциях:Кафедра этнологии, музеологии и истории искусств (архив программ)

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
Muz pedagogika-2011.pdf169,21 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.